Med

Nejznámější včelí produkt. Na kilo medu včelky navštíví průměrně

7 milionů květů. Tomu se říká koncentrovaná energie!

První stáčení medu obvikle bývá konce května, kdy v našem medníku můžeme najít jak medy z našeho jabloňového sadu, tak i jarní hojné byliné patro lužního lesa, který je hojný i Jirovcem maďalem, tedy nektarem z Kaštanu. Dále máme stanoviště v sadu meruněk a švestek. Dle situace okolních zemědělců, med může být i řepkový, který je mimochodem proti rakovině.

Tyto medy nejčastěji PASTUJEME .

Druhé stáčení je cca koncem června a to vytáčíme náš akát.

Následuje med lesní, což u nás znamená lípa medovice, květ a pak medovice z jiných listnatých stromů lužního lesa, také tu je zanedbatelné množství smrku.

Posledním medem o kterém můžeme říci, že dosti pravidelně míváme je med slunečnicový za kterým i kočujeme. tento med vytáčíme kolemkonce července

Dále sme mívali med saflorový a třeba vojtěškový. Letos budeme na cca 1 ha set jetel plazivý, který při vhodném agronomickém postupu nám bude kvést od jara do podzimu.

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui.

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni.

VČELAŘSTVÍ KŘÍŽ
Včelék Tobě
Vytvořte si webové stránky zdarma!